Pages

Selasa, 4 Januari 2011

yang baru hanyalah tahun...welcome 2011!

lama dah tak meninjau blog ni..ingatkan dah di'deactivated'kan secara automatik,tapi masih wujud lagi rupanya..sebelum ni ada jugak pasang niat nak deactivatekan jek blog ni (mood merajuk la plak) tapi tadi masa tengah duk merayap-rayap dari satu blog ke blog orang lain, tiba-tiba nafsu nak merepek dalam blog ni mari plak..so,taip jek la sekadar ape adenya..blog ni pun kalau ada antara kawan-kawan semua perasan da banyak mengalami kemajuan setelah ditukar kulit yang lebih bunga-bungaan..time kaseh la kat senior blogger yang pemurah hatinya nak share kaedah-kaedah yang waras lagi bijaksana macam mane kalau kita nak edit blog kita bagi cantik-cantik gitu...senang jek rupenya...time kasehlah ye..nanti share la lagi k =)

rasenye masih belum terlambat lagi untuk ucapkan selamat tahun baru kepada  kawan-kawan sekalian..yelah,masih lagi dalam minggu pertama tahun 2011 ni kan..kire halal lah..so selamat tahun baru ye semua..semoga kedatangan tahun baru ni membawa lebih rahmat dari si DIA..(amin) dan harap-haraplah apa yang korang semua azamkan tahun ni menjadi kenyataan..aku?em..ade juge tanam azam,dari dulu lagi,tapi smpai umo pn dah nak masuk 22 tahun ni still aku tak tau tercapai atau tak azam aku tuh..haiisshh..(masalah budak ni)..korang nak tau ke pe azam aku?ala bukanlah segah impian orang lain yang misalnya nak terbang sampai ke bulan tu dan tidaklah sehebat sesetengah orang yang berimpian nak berkawen same anak raja...azam aku juz nak jadi insan yang lebih baik daripada sebelum ni..tp susah nak ukur tahap keberhasilannya azam aku nih..sebab sampai sekarang aku sendiri masih konpius sama ada aku dah jadi lebih baik or masih berperangai setan teruk..ai..entahlah..tuhan je lah yang tahu...

im a good girl with bad attitude


dah tak mau la guna prinsip cengginih..
nak camni lak buley?


im a good girl with no bad attitude
*aahhakzz3!!mane dapat deq non oi


mampukah aku....?
 
berubah daripada begini

*bukan gambar sebenar mangsa
 

menjadi sebegini..?
 


inshaAllah...=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan