Pages

Sabtu, 10 Disember 2011

one of my bestiest beauty lady



tak tau nak cakap banyak dan tak mau jugak cakap banyak...
aku tulis entry ni special 4 u mydear yayunk buchuk anje alo tomey2.. cik NaDilla Shamsudin..4 ur birthday, 5th Dec aritu...(i know lambat..sorry.... =.=')


walaupun kita tak selalu bersama,
walaupun aku selalu je main2 bile cakap dengan kau,
walaupun aku sering menyusahkan kau bila kita buat assignment sama2,
walaupun aku tak selalu ada bila kau perlukan aku,
walaupun aku kadang2 macam tak ambil berat pasal kau,
walaupun ada ketikanya aku marah or buat2 marah kat kau...


aku nak kau tahu, 
aku selalu ingat kat kau, 
aku selalu harap kau stay 1 kolej dengan aku,
so that kita boleh lepak sama2,
tapi kau tak mau,but it's okay..


yang paling penting aku nak kau tahu aku sayang kau macam aku sayang cik Yati Kasir.. :)


i always wish the best for u my sis...insyaAllah
n may Allah bless u always...amin.


oke..memang kau sayang aku ketat2..terbukti! LOL

p/s: aku cayang kau ketat2 jugak <3 <3 <3
p/s: sory again sebab entry ni simple sangat n i've no present 4 ur besday..sorry.. :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan