Pages

Khamis, 21 April 2011

aku emo..fullstop.

emosi aku terganggu...lately
"eemmm....jangan tipu hati sendiri aiDa"
ok...bukan lately
tapi sejak 'peristiwa itu'...

aku kini bukan lagi diri aku yang sebenar
aku hidup berpura-pura
pura-pura senang dengan hidup aku
pura-pura bahagia bila bersama orang ramai
pura-pura gembira pabila teman2 disekelilingku
tapi aku sedar 
aku kini bukan lagi diri aku 
seperti seadanya diriku 
sebelum berlakunya 'peristiwa itu'...

aku takut bila terpaksa duduk sorang2
aku takut bila aku sendirian tak berteman
sebab aku tau aku akan menangis 
menangis semahu2nya
aku meratap,merintih,mengeluh sendirian
sambil menangis hingga bengkak2 mata
setiap kali aku teringat 'peristiwa itu'...

aku emo?

entah...

dulu aku bukan macam ni
dulu aku bukan semurung ni
dulu aku tak pandai berpura-pura
dulu aku jarang benar tersentuh hati
jauh sekali ber'emo'

tapi kini...
ya..aku emo
kadang2
dan makin kerap
 air mata pula dah jadi teman tidur saban hari
semuanya selepas berlakunya 
'peristiwa itu'...

aku nak nangis puas2....macam malam2 sebelum ni

"tolong pinjamkan bahu"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan